Bijna zover - Reisverslag uit Delft, Nederland van AdenHennie - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Delft, Nederland van AdenHennie - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Hennie

01 April 2017 | Nederland, Delft

Vandaag nog alles zo compact mogelijk inpakken en dan op reis. We hebben heel veel zin om deel uit te maken van een prachtig team. Nu nog wel even afscheid nemen, vooral van de kleintjes. Over een paar dagen zullen we onze eerste ervaringen delen. We kunnen even vooruit met drop en stroopwafels, bedankt collega's van Ad. Groetjes van Ad en Hennie

• 03 April 2017 - 09:58

Chris, Monique, Chloë En Logan:

Beste Ad en Hennie,
    Wij wensen jullie een goede reis toe en een mooie start met jullie uitdaging!
    erg leuk om jullie te kunnen volgen via deze blog!
    Groetjes van ons 4!

• 10 April 2017 - 18:02

Cees En Aafje:

Hoi lieve Ad en Hennie, ontzettend leuk hoe jullie deze nieuwe ervaringen beschrijven ... we horen jullie het vertellen. In de basis zijn mensen over de hele wereld toch wel hetzelfde, alleen geven ze overal en in elk werelddeel er een andere twist aan door zich te voegen naar de cultuur waarin zij leven en de omstandigheden waarin zij verkeren. Super boeiend hoe jullie dit in die andere cultuur en omstandigheden mogen mee-beleven. We wensen jullie allebei veel plezier tijdens het werk en ook tijdens de 'cultuur-opsnuif' momenten en in jullie andere vrije tijd. Gods zegen, wijheid en kracht om elke dag het juiste te kiezen om te doen en te zeggen. God is goed!
    liefs Cees en Aafje