Gewijzigd en aangevuld verslag - Reisverslag uit Cotonou, Benin van AdenHennie - WaarBenJij.nu Gewijzigd en aangevuld verslag - Reisverslag uit Cotonou, Benin van AdenHennie - WaarBenJij.nu

Gewijzigd en aangevuld verslag

Door: Ad

05 April 2017 | Benin, Cotonou

Verslag van gisteren mistte een stukje. Ik probeer het opnieuw.

Veel, heel veel uien, veel knoflook, veel bananen en veel, heel veel afwas. De eerste shift zit erop. Shift is van 08.00 uur tot 19.00 uur ' s- avonds. (ATW niet van toepassing)Veel, heel veel uien, veel knoflook, veel bananen en veel, heel veel afwas. De eerste shift zit erop. Shift is van 08.00 uur tot 19.00 uur ' s- avonds. (ATW niet van toepassing)
Maar natuurlijk wel met een aantal korte 'breaks' . Maar het is best hard werken. Het is een leuk internationaal team. Mensen met heel verschillende achtergrond en motivatie: mensen uit de USA ( een ervan, een jonge vent, is zelfs professor geweest aan een universiteit als ik hem goed begrepen heb), uit Duitsland, uit Siërra Leone, nog een Nederlandse etc etc. Allemaal geven ze een aantal maanden of langer van hun tijd om te werken op Mercy Ships. Mooi om te zien en horen.

Till later.

• 05 April 2017 - 21:54

Lida:

Lieve Hennie en Ad, bedankt voor jullie verslagen over jullie werkzaamheden. Wij zien uit naar de volgende verslagen. Liefs Henk en Lida.